سوالات متداول
سوالات متداول به همراه پاسخ آنها در این بخش قرار میگیرد..
طرح وظایف و مسئولیتها مانند زیاد بودن بار کاری، کم بودن ساعتهای استراحت، طولانی و خستهکننده بودن ساعتهای کار، عدم نیاز به مهارت کارکنان در انجام کارهای روزمره؛ 2. سبک مدیریت مانند کم بودن یا فقدان مشارکت در فرایند تصمیمگیری، ارتباطات ضعیف سازمانی؛ 3. روابط بینفردی ناکارآمد مانند روابط اجتماعی ضعیف، عدم ارتباط كافي با مدیران، افراد تابع و فقدان حمایت یا کمک از سوی همکاران و سرپرستان؛ 4. دلمشغولیهای حرفهای مانند جریان پیشرفت حرفهای، کافی نبودن ترفیعها، فقدان ایمنی در کار، فقدان فرصت رشد و تغییرات سریع بدون ایجاد آمادگی در کارکنان؛ 5. نقش سازمانی فرد مانند تعارض نقش، انتظارات شغلی نامشخص (ابهام نقش) و مسئولیتهای بیش از اندازه (تعارض مسئولیتها)؛ 6. منابع وابسته به محیط کار مانند شرایط محیطی ناخوشایند یا خطرناک، ازدحام جمعیت، سروصدا، آلودگی هوا و فقدان فناوری و ایمنی کار.
طرح وظایف و مسئولیتها مانند زیاد بودن بار کاری، کم بودن ساعتهای استراحت، طولانی و خستهکننده بودن ساعتهای کار، عدم نیاز به مهارت کارکنان در انجام کارهای روزمره؛ 2. سبک مدیریت مانند کم بودن یا فقدان مشارکت در فرایند تصمیمگیری، ارتباطات ضعیف سازمانی؛ 3. روابط بینفردی ناکارآمد مانند روابط اجتماعی ضعیف، عدم ارتباط كافي با مدیران، افراد تابع و فقدان حمایت یا کمک از سوی همکاران و سرپرستان؛ 4. دلمشغولیهای حرفهای مانند جریان پیشرفت حرفهای، کافی نبودن ترفیعها، فقدان ایمنی در کار، فقدان فرصت رشد و تغییرات سریع بدون ایجاد آمادگی در کارکنان؛ 5. نقش سازمانی فرد مانند تعارض نقش، انتظارات شغلی نامشخص (ابهام نقش) و مسئولیتهای بیش از اندازه (تعارض مسئولیتها)؛ 6. منابع وابسته به محیط کار مانند شرایط محیطی ناخوشایند یا خطرناک، ازدحام جمعیت، سروصدا، آلودگی هوا و فقدان فناوری و ایمنی کار.
طرح وظایف و مسئولیتها مانند زیاد بودن بار کاری، کم بودن ساعتهای استراحت، طولانی و خستهکننده بودن ساعتهای کار، عدم نیاز به مهارت کارکنان در انجام کارهای روزمره؛ 2. سبک مدیریت مانند کم بودن یا فقدان مشارکت در فرایند تصمیمگیری، ارتباطات ضعیف سازمانی؛ 3. روابط بینفردی ناکارآمد مانند روابط اجتماعی ضعیف، عدم ارتباط كافي با مدیران، افراد تابع و فقدان حمایت یا کمک از سوی همکاران و سرپرستان؛ 4. دلمشغولیهای حرفهای مانند جریان پیشرفت حرفهای، کافی نبودن ترفیعها، فقدان ایمنی در کار، فقدان فرصت رشد و تغییرات سریع بدون ایجاد آمادگی در کارکنان؛ 5. نقش سازمانی فرد مانند تعارض نقش، انتظارات شغلی نامشخص (ابهام نقش) و مسئولیتهای بیش از اندازه (تعارض مسئولیتها)؛ 6. منابع وابسته به محیط کار مانند شرایط محیطی ناخوشایند یا خطرناک، ازدحام جمعیت، سروصدا، آلودگی هوا و فقدان فناوری و ایمنی کار.